Întrebări frecvente
O nouă invitație
Datorită acestei platforme, ești scutit de efortul de a mai suna fiecare invitat în parte pentru a obține confirmările, deoarece orice invitație online conține un formular de confirmare. Mai mult de atât, vei afla în timp real cine a văzut invitația și cine a confirmat prezența.
Personalizezi cam tot ce se poate în cadrul unui model (adaugi numele vostru/copilului, numele nașilor, poze cu voi/copilul, locațiile evenimentelor, setezi imaginile de fundal pentru fiecare secțiune, alegi textul etc).
Pe măsură ce adaugi informații poți accesa butonul "Previzualizare" pentru a vedea invitația în stadiul respectiv.
După ce ești mulțumit de personalizare, îți poți adauga lista de invitați (în cazul invitației de tip individual) sau poți seta denumirea link-ului pe care îl distribui (în cazul invitației de tip general).
Dacă ai cont de Facebook, îl poți folosi cu încredere. Noi vom avea acces doar la minimum de informații pe care tu ni le oferi (nume, email și poză de profil).
Invitația generală nu conține listă de invitați, vei avea un link unic pe care îl vei putea trimite la oricâte persoane dorești.
Dacă ai nevoie doar de 5 invitați cărora să le trimiți invitația, nu este nicio problema, vei achita prețul doar pentru cei 5 invitați (în cazul invitației de tip individual).
Invitația de tip general se poate transmite la un număr nelimitat de persoane și nu este necesar să adaugi nicio listă de invitați.
Pentru a face acest lucru este necesar să accesezi rubrica "Personalizare avansată".
În situația în care imaginile noastre nu se potrivesc cu tematica evenimentului tău, nu este nicio problemă, poți urca pozele de pe calculatorul/telefonul tău dar asigură-te că îți aparțin sau nu se supun drepturilor de autor.
Pentru invitațiile de tip general vom păstra invitația activă cel putin 6 luni după expirarea evenimentului.
În orice caz, indiferent de momentul în care îți creezi invitația, fii sigur că aceasta va fi activă cel puțin până la evenimentului tău și o perioadă după.
Invitația ta activă
În cazul invitației de tip general, toți invitații vor avea același link personalizat cu numele evenimentului la care participă. Exemplu: https://www.inviteme.ro/i/nuntă-maisa-și-vlad
În acest moment, singura modalitate ca un invitat să fie notificat cu privire la eveniment, este că tu să-i transmiți invitația pe email, iar acesta să salveze evenimentul tău în calendar.
Indiferent de tipul invitației ales (individuală sau generală), sistemul de confirmări și răspunsuri funcționează la fel, iar tu vei ști cine ți-a răspuns la invitație.
De asemenea, poți afișa o notificare în cadrul invitației ca atunci când musafirii o accesează, să li se afișeze mesajul introdus de tine.
Tot ce trebuie să faci este să intri în contul tău, să accesezi panoul de control al invitației, iar acolo vei vedea, în partea de sus, un buton denumit "Notificare". Odată apăsat butonul, ți se va deschide o fereastră unde îți poți adăuga mesajul ce va fi afișat invitaților, cât și opțiunea în cazul în care dorești ca acel mesaj să poată fi închis sau sa rămână permanent vizibil in invitație.
Invitația individuală vs invitația generală
Invitația de tip general este personalizată cu numele evenimentului, se achiziționează o singură dată și se poate distribui la un număr nelimitat de persoane. La invitația generală există opțiunea de a renunța la formularul de confirmare și de a folosi invitația ca “site-ul” de prezentare a evenimentului.
Dacă ai un eveniment foarte mare, cu siguranță invitația de tip general este mai accesibilă pentru tine.
Dacă dorești să beneficiezi de statistici, vizualizări în timp real, invitații personalizate, atunci alege invitația de tip individual.
Oricare ar fi alegerea ta, te vei bucura din plin de experiența invitațiilor online.
Invitații tăi
Indiferent că alegi o invitație de tip individual sau una de tip general, distribuirea se realizează la fel. Le poți distribui atât din platformă pe Email/Facebook/Whatsapp sau poți copia linkul/urile și il/le poți transmite si prin restul mijloacelor de comunicare online (cele enumerate mai sus, Instagram, Linkedin, SMS etc).
Odată confirmată o invitație, vei primi automat un email cu decizia invitaților.
În cazul invitațiilor de tip general exista o opțiune prin care, dacă dorești, poți renunța la formularul de confirmare (pentru sărbătoriții care își doresc doar site de prezentare).
Dacă optezi pentru o invitație de tip general este necesar ca tu să bifezi explicit că dorești această funcționalitate.
Plata unei invitații
Dacă alegi invitația de tip individual, după ce ai introdus lista de invitați vei ajunge la secțiunea de plată unde vei putea achita suma invitaților.
Dacă alegi invitația de tip general, după ce îți alegi denumirea link-ului (numele URL-ului), vei ajunge la secțiunea de plata și vei achita suma unică de 399 lei.
Dacă ai nevoie doar de 5 invitați cărora să le trimiți invitația, nu este nicio problema, vei achita prețul doar pentru cei 5 invitați (în cazul invitației de tip individual).
Invitația de tip general se poate transmite la un număr nelimitat de persoane.
În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.
Alte evenimente
Evenimentul ți s-a amânat sau anulat?
-
Invitațiile online sunt o alegere excelentă în orice clipă, chiar și în momentele imprevizibile.
În situația în care evenimentul a fost amânat, ai posibilitatea de a edita data evenimentului, chiar și adresa locației, ori de câte ori dorești, fără niciun cost suplimentar și fără grija că invitația îți expiră.
Invitații tăi vor avea acces în orice moment la modificările pe care tu le realizezi, ba chiar le poți lăsa o notificare în invitație.